Thursday, February 27, 2014

Mugshot Monday #8

Yet another very late Mugshot Monday! 
Sorry I have been so absent lately, my days are crazy but it will get better. 

Un autre Mugshot Monday très en retard!
Je suis désolée d'avoir été absente ces derniers temps, mes journées sont chaotiques, mais cela devrait s'arranger! 


{In my cup...} decaf coffee with a dash of milk

{On my mind...} veggies, I want to be healthier

{I am watching...} House of Cards

{I am craving...} fresh cherries

{I am burning...} Bath and Body Works Fresh Market Peach

{On my lips...} nothing, it's a no makeup day for this girl

{I want...} to find a new house

_

{Dans ma tasse...} un déca avec un nuage de lait

{Je pense...} aux légumes! Je veux faire un effort pour vivre plus sainement

{Je regarde...} House of Cards

{Je rêve...} de cerises fraîches

{Je fais brûler...} Pêche du Marché de Bath and Body Works

{Sur mes lèvres...} rien du tout, c'est une journée sans makeup pour moi

{J'ai envie...} de trouver une nouvelle maison! 

No comments:

Post a Comment